Saturday, July 30, 2011

#9 - Jam muffins

Jam muffins, pg.53

Finally I got to cook a bit.. well, bake.. but anyway. I started school two weeks ago and I have been so tired all the time since. No wonder I haven't felt much like cooking! Today (saturday) I didn't have to do any school stuff, so I decided to see if I had ingredients for some recipe. I did! So, I made a batch of jam muffins. I only had apricot jam, so I used that. I don't think these are my favourite muffins ever, but it will be nice to have one with a cup of tea every now and then.
Vihdoinkin pääsin keittiöön vaihteeksi. Aloitin koulun kaksi viikkoa sitten ja olen ollut superväsynyt joka päivä. Ei ihmekään että minua ei ole juurikaan keittiössä näkynyt! Tänään (lauantai) minun ei onneksi tarvinnut tehdä mitään koulujuttuja joten nappasin keittokirjan kouraan. Ajattelin että jos löydän jonkun ohjeen mihin minulla on kaikki ainekset, teen sitten sen. No, tein sitten peltillisen hillomuffinsseja. Minulla ei ollut muuta kuin aprikoosihilloa, joten käytin sitä. Ei ne ollut mitään erityisen häävejä, mutta eiköhän ne ihan hyvälle maistu teekupposen kanssa.

2 comments:

  1. Nam, tykkäisin varmasti tosi paljon. Aprikoosihillo on minusta parasta hilloa leivonnaisissa. Ihanaa, että jaksat välillä kokatakin koulutöiden ohessa. OIkein mukavaa kouluviikkoa! -Paula-

    ReplyDelete
  2. Väsyneenä ruoanlaitto ei tosiaankaan inspaa, mutta toivottavasti jaksat silloin tällöin kokkaillakin. :-) Hillomuffinssit kuulostavat kyllä ainakin minusta aivan ihanilta... siis jos joku muu ne tekisi, hihii. Tsemppiä kouluun!

    ReplyDelete