Monday, November 7, 2011

#23 - Fish Alaska

Fish Alaska, pg.29

I cooked fish! I cooked fish! I cooked fish! This sure is a rare thing, but I am so happy that I am daring to try cooking different things. I bought a bag of boneless/skinless basa fillets from Aldi and cooked some of those. I really like Annette's recipe for making the white sauce as I seem to manage to make it just fine every time. No lumps! :) I cooked the whole recipe, ie.4 fillets.. Paul ate 3.5 and I ate one half. LOL. He LOVED this food! I liked it, too, I think I was just a bit nervous of eating it. We ate it together with the vegetable lasagna from yesterday.

Minä kokkailin kalaa! Minä kokkailin kalaa! Minä kokkailin kalaa! Tämä on kyllä tosi harvinaista, mutta minusta on niin ihana olen alkanut kokeilemaan eri ruokia. Ostin Aldista (Lidliä vastaava kauppa) pussin pakastettuja basa fileitä.. ruodottomia.. jee!!! Minä tykkään tuosta Annetten valkokastikeohjeesta kun se onnistuu minulta joka kerta. Hih! Ei tule ollenkaan möykkyistä. :) Tein koko ohjeen eli neljä filettä. Pauli söi niistä 3 ja puoli ja minä sen viimeisen puolikkaan. Pauli tykkäsi siitä ihan älyttömästi! hih! Kyllä minäkin tykkäsin mutta minua vaan pelotti vähän se kalan syöminen. Kalan kanssa syötiin eilistä vihanneslasagnea.

3 comments:

  1. Never cooked fish before... horsepucky! ;) Another day, another truly amazing meal! Woohoo, I love it that you're cooking so often :) :)

    ReplyDelete
  2. Wow, tosi herkullisen näköistä ja kuuloista kalaa!

    Ihanaa, että olet innostunut kokeilemaan uusia juttuja keittiössä. Minulle on käynyt vähän päinvastoin, kun ukkokin on Intiassa... äskettäin söin esmes neljä päivää kaalilaatikkoa. :-D Nyt ei tarvitse syödä sitä vähään aikaan, hihii.

    ReplyDelete
  3. Nam! Minäkin söisin mielelläni kaalilaatikkoa vaikka neljäkin päivää peräkkäin. Hihii! Hmm... pitäisiköhän tehdä kaalilaatikkoa kohta. iiik! nam! Se on niin hemmetin hyvää! Nam nam nam nam! pauli on ihan ihmeissään kun minä olen kokkaillut niin ahkerasti! Mutta on kyllä ollut tosi mielissään. hih.

    ReplyDelete