Wednesday, January 11, 2012

S4 - #5 Chicken and Sweet Corn Soup

Chicken and sweet corn soup, pg.15

Ok, braces have been tightened and as expected, can't really chew anything harder (bread crust... OUCH!). Good thing that I was prepared for it and had all the ingredients ready for this soup. This is actually one of my favourite soups. It is so easy and super delicious. It is pretty much just corn and chicken. niiiiiiiiice! Had a couple of bowls of that today, followed by some lovely low fat cheesecake that Paul made for me. Happy. :)

Noniin, hammasraudat on kiristetty ja kuten arvelinkin, en voi purra juuri mitään (leipäkin oli aika auts!). onneksi tiesin jo valmistautua tähän ja minulla oli tarvikkeet valmiina tätä ihanaa keittoa varten. Tämä on kyllä eräs suosikkikeitoistani! Eipä tähän tule paljon muuta kuin maissia ja kanaa, mutta on se kyllä hyvää! Tänään tuli syötyä jo useampikin lautasellinen.. ja jälkkäriksi Paulin tekemään vähärasvaista juustokakkua mikä oli myös hirmuisen ihanaa. :)

3 comments:

  1. Voih, kuulostaa aika kurjalta, kun et voi taaskaan syödä mitään kovempaa. :-( Olen hengessä mukana!

    Minäkin tykkään chicken corn soupista ihan hirmuisesti! Nami nami! Minä olen laittanut siihen vielä munaakin (vai en muista oliko se pelkkä valkuainen, kun siitä on niin kauan, kun olen keittoa tehnyt), ja siksi siitä tulee aika epäilyttävän näköistä, kun se muna menee semmoisiksi nauhoiksi. Mutta hyvää se kuitenkin on, vaikka aika karmealta näyttääkin, hihii.

    ReplyDelete
  2. Juu, tähänkin tuli se kananmunanvalkuainen! :) Se on kyllä aika hassunnäköistä. Hihii! Nyt on tullut syötyä keittoa jo kolme päivää peräkkäin... pitänee laittaa tänään jotakin eri ruokaa. hih!

    ReplyDelete
  3. miksi minä en ole koskaan tehnyt tällaista?!! tulee kyllä tehtyä keittoja muutenkin liian harvoin ja talvella ne just olisi ihania.. hmm, pitää tsempata.

    kurja kyllä, kun syöminen koskee. toivottavasti helpottaa pian!

    ReplyDelete