Thursday, March 8, 2012

S4 - #12 Chocolate Self-Saucing Pudding

Chocolate self-saucing pudding, pg.58

I like making these self-saucing pudding. They are so easy to make and are quite spectacular desserts. This one looked delicious, too. This dessert is so perfect for Paul as he loved the slightly bitter chocolate sauce (made of cocoa), but if I eat a chocolate dessert, I prefer it be sweeter. Oh well, he will happily eat this one. :)

Minusta on tosi kiva tehdä näitä self-saucing vanukkaita. Ne on helppoja ja minun mielestä kuitenkin tosi hienoja jälkkäreitä. Tämäkin näytti herkulliselta. Tämä vanukas oli kyllä just Paulille sopiva koska suklaakastike oli ei ollut kovin makea, mutta minä taas olisin halunnut paljon makeampaa. No, eiköhän tämäkin katoa ukon mahaan. :)

2 comments:

  1. Ai onko teilläkin niin, että ukko tykkää vähemmän makeasta ja sinä enemmän makeasta? Jos on, niin liitypä kerhoon tähän. :-D Minä voisin varmaan syödä sokeria suoraan purkistakin, hihii.

    ReplyDelete
  2. Hihii!!! Minulle pitää olla kyllä aika makeaa. Suomessa minun supermakea herkku on kinuskikastike suoraan purkista. Voi että se on hyvää!!!! NAM!!! :)

    ReplyDelete