Sunday, May 6, 2012

S2 - #74 Thai Curry Vegetables

Thai curry vegetables, pg.21

I seem to have left quite a few vegetable recipes  as last... I had wanted to make these Thai curry vegetables already earlier, but needed quite a few ingredients and never had them all. But now, it is cooked. :) A terrible, terrible photo again. Eek! There is cabbage, potatoes, pumpkin, cauliflower, broccoli, yellow squash and green beans in this as well as massaman curry paste, evaporated light milk etc. I think it will be very tasty!

Näyttää siltä että olen jättänyt viimeisten joukkoon aika monta kasvisruokareseptiä... Olen kyllä halunnut tehdä tämän ohjeen jo aikaisemmin, mutta siihen piti ostaa aika monta ainesta, eikä minulla ikinä ollut kaikkia yhtä aikaa. Mutta nyt sekin on tehty. :) Oih, mikä kamala kuva.. Iik! Tähän tuli kaalta, perunaa, kurpitsaa, kukkakaalta, parsakaalta, papuja ja kaikenlaista muutakin. Aika maukasta!

4 comments:

  1. Minä harvemmin laittelen mitää thai- ja kiinalaisia juttuja, kun niihin pitäisi laittaa kaikkia ihmeaineksia, että niistä tulisi "autenttisia", enkä minä viitsi enkä raaski ostaa kaikkia aineita, kun kumminkin jäävät kuljeksimaan sitten.

    ReplyDelete
  2. Minun tekeleet on kyllä varmasti autenttisesta kaukana. Hihii! Onneksi kaupasta saa noita erilaisia mausteseoksia.. mikähän se curry paste olisi niinkuin suomeksi... ne on niin helppoja käyttää. Penang curry pastea on nyt purkkitolkulla kun niin ihastuin sitten penang kana curryyn. naaaaaaaaaaaaaaaaam! Huomenna pitää taas tehdä sitä.

    ReplyDelete
  3. Oisko se currytahna..? Minäkin mieluusti käyttäisin niitä, mutta ukkelilla pitäisi olla aina tuoreita aineksia. Parempi olla tekemättä siis ollenkaan, hih.

    ReplyDelete
  4. Voi sitä Rikua! Pitäisi vaan syödä mitä tehdään ja olla valittamatta. hihii. :)

    ReplyDelete